Duże zmiany dla wynajmujących! Od teraz certyfikat energetyczny będzie potrzeby nie tylko przy sprzedaży, ale i najmie nieruchomości. Nie masz? Płacisz karę i to surową: 5000 zł za brak certyfikatu!
Możesz jej uniknąć. Zamów certyfikat energetyczny dla Twojego mieszkania na wynajem, który przygotuje dla Ciebie uprawniony audytor energetyczny.
Otrzymasz pełną dokumentację online oraz wersję papierową certyfikatu z pieczęcią audytora – wraz z wpisem do rejestru rządowego Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
Wszystko zaczyna się od kliknięcia jednego przycisku na tej stronie. „Zamów certyfikat” to najprostsza i najkrótsza droga do spokojnego snu o to, że działasz w zgodzie z przepisami, a nikt nie nałoży na Ciebie kar finansowych. Zobacz poniżej, jakie to proste.
Otrzymasz od nas checklistę, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez przygotowanie odpowiedzi jakie potrzebujemy do opracowania certyfikatu.
Uprawniony Certyfikator weryfikuje dane, i wykonuje obliczenia do certyfikatu. Stosujemy najnowsze wytyczne zgodnie z aktualnym rozporządzeniem!
Robimy to za Ciebie. Certyfikat dla lokalu zostaje zarejestrowany przez nas w odpowiednim rządowym systemie, a lokal otrzymuje swój własny numer certyfikacji.
Podpisany i podbity przez uprawnioną osobę certyfikat otrzymasz w wersji papierowej kurierem wraz z poświadczonym odbiorem dokumentu z nadanym numerem w systemie.
Usługę certyfikacji mieszkań stworzyliśmy z uwagi na rosnące oczekiwania naszych klientów z branży nieruchomości.
Od wielu lat pomagamy inwestorom w realizacji ich inwestycji, opieki nad najmem oraz przy wyszukiwaniu mieszkań. Tworzymy społeczność ponad 26 tys. inwestorów z całej Polski, razem inwestujemy
Nasi partnerzy:
Otrzymasz od nas dokładną instrukcję jak przygotować odpowiedzi na pytania, które będą potrzebne do sporządzenia certyfikatu.
Możesz w prosty sposób zlecić wypełnienie tej części osobie trzeciej np. swojemu pracownikowi, lub firmie zarządzającej. Parametry potem muszą być uzupełnione w zleceniu certyfikatu online.
Po weryfikacji parametrów przez uprawnioną osobę certyfikat zostaje wpisany do systemu informatycznego Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
Wydruk certyfikatu zgodnie z najnowszym obowiązującym wzorem z ministerstwa jest podpisywany i podbijany przez audytora, a następnie w formie papierowej wysyłany na Twój adres.
Certyfikat otrzymasz także w wersji elektronicznej, tak aby łatwiej było go przechowywać i przesyłać, jeśli byłby potrzebny do wglądu, w razie kontroli albo innej okoliczności, w której jego okazanie będzie niezbędne.
Dodatkowo otrzymasz elektroniczne potwierdzenie odbioru certyfikatu przez Ministerstwo wraz z indywidualnym numerem wpisu do systemu rządowego.
1. Co w przypadku kilku mieszkań?
Odp.: Zdajemy sobie sprawę, że część naszych klientów będzie miało kilka mieszkań. W przypadku chęci zamówienia kilku certyfikatów należy w koszyku zamówienia po kliknięciu „Przejdź do zamówienia” wybrać kilka sztuk certyfikatów.
2. Czy dla kilku certyfikatów przysługuje rabat?
Odp.: Oczywiście, że tak! Staramy się wyjść naprzeciw inwestorom. Dla osób potrzebujących większą ilość certyfikatów przygotowaliśmy pakiety w obniżonych cenach:
pakiet 3 szt. certyfikatów: 1289 zł
pakiet 5 szt. certyfikatów: 2249 zł
pakiet 10 szt. certyfikatów: 3989 zł
3. Co zrobić, gdy mam cały budynek do certyfikacji?
Odp.: Wychodzimy naprzeciw naszym Klientom i oferujemy wykonanie certyfikatu dla całych budynków — nowo budowanych lub rewitalizowanych. W takim przypadku prosimy o kontakt na maila [email protected] w celu wyceny i umówienia indywidualnej realizacji.